čtvrtek 19. února 2015

Únoroví oblíbenci :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes bych Vám velice ráda představila mé oblíbence pro měsíc únor.

 
Začala bych asi pečující kosmetikou, kterou jsem používala nejčastěji a s velkou oblibou.

 
Tento báječný krém Biodermajsem používala denně a musím konstatovat VELKÁ SPOKOJENOST.
 

 
Stejně dobré zkušenosti  mám s tímto fixátorem make-upu od Avonu.

 
Balea peeling na obličej jsem používala téměř denně a musím říct, že za nízkou cenu jsou jeho účinky naprosto parádní.

 
Mohu a ráda VŘELE DOPORUČÍM.

 
 Tento krém na celulitidu je naprosto skvělý a moc jsem si ho oblíbila, více jsem o něm psala zde

 
Make-up Dermacol imperial s hydratačními výtažky z orchidee jsem si pořídila na základě doporučení od jedné blogerky a musím říct, že tento měsíc to u mě vyhrál na plné čáře. Má příjemné krytí, dobrou barvu a dobře se mi s ním pracuje.

 
Na oči jsem nejraději a často používala dlouhotrvající oční stíny Extra lasting Avon, které slouží jako báječný primer a vydrží na oku celý den i noc. Na ně jsem poté nanesla stíny od dermacolu, které sami o sobě se nedají použít, jelikož jejich pigmentace je opravdu mizivá.

 
Na rty jsem nejraději volila rtěnku od Rimmelu Kate.

 
Jedná se o krásnou rtěnku v odstínu 105, která má sympatické balení, ale maličko vysušuje rty.

 
Přes to jí mám velice ráda. Má příjemnou barvu, lehce růžově-nude.

 
Hodí se na každodenní líčení.

 
Také jsem tento měsíc vytáhla své zimní boty, které jsem si před rokem koupila v Sapě.

 
Musela jsem si je nechat ihned podrazit, jelikož velice klouzaly a já nechtěla riskovat nehodu.

 
K botám mám kabelku, která je dostatečně velká a prostorná, že se mi do ni vejde notebook.

 
Je z příjemné koženky se zlatými detaily.

 
Je od italské značky Caprisa.

 
To byli moji oblíbenci za měsíc únor.

 
Jaké jste měli Vy??
 
Mějte krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...