středa 11. února 2015

Udělala jsem si radost...YC

 

AHOJ, AHOJ,

 
dneska jsem si udělala radost a pořídila si vosky a svíčku od Yankee Candle v mém oblíbeném květinářství

 
Koupila jsem si jednu střední svíčku a šest vosků.

 
Svíčka s vůní FRENCH LEVANDER naprosto nádherně a pro mě neodolatelně voní po levandulích.

 
Váží 411g a má nádherné balení.


 
Tato svíčka mě vyšla mě na 559 Kč.

 
Poté  jsem si na zkoušku vzala další vosky.

 
Icicles vosk jsem již měla a je naprosto úžasný. Nádherně výrazně voní a rozhodně uvažuji o koupi svíčky.
Cranberry pear voní tak trochu sladce s podtónem koření, což mě vyhovuje. Uvidíme.

 
Tyto dva vosky Vanilla cupcake a Salted caramel jsem ze zástupců sladších vůní, které ráda vyzkouším.

 
Vosky Champaca blossom a BeachFlowers jsem si pořídila právě, pro jejich krásnou svěží a květinovou vůni.
 
 
Tak, toto jsou mí krasavci pohromadě.
 
Máte také rádi vosky a svíčky od YC a které byste mi mohli doporučit??
 
 
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...