pátek 27. února 2015

Super odlakovač

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vám ráda představím můj momentální velice oblíbený ODLAKOVAČ NA NEHTY od Avonu.

 
Tento odlakovač mám léty ozkoušený a mohu konstatovat, že je super a mohu vřele doporučit.

 
Jedná se o světle růžový odlakovač bez acetonu, ale krásně si poradí s klasickými laky, tak s gel laky a také pískovými laky - netřeba použití alobalové metody, to se mi na něm líbí asi nejvíce.

 
Příjemně voní, to je také plus a příliš neubývá. Toto balení obsahuje 150ml a v akci se dá pořídit za cca 50-60Kč.

 
Máte také svůj oblíbený odlakovač, který byste mi mohli doporučit??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...