pondělí 2. února 2015

Obří nákupy - pečující kosmetika

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes bych Vás ráda přivítala u mého druhého pokračování v mých obřích nákupech.
Ráda bych Vám představila pečující produkty, které jsem si pořídila.

 
Neodolala jsem o pořídila jsem si nový balzám na rty s karamelovou příchutí.
Peelingovou masku s koenzymy za 17Kč jsem tam nemohla nechat, to asi pochopíte. :-)

 
Odlakovač jsem nutně potřebovala a mě vyhovuje více ten s acetonem.
Odličovací ubrousky pro suchou pleť také ráda znova zkusím.

 
Jelikož mi došel deodorant a musela jsem sáhnout do manželových zásob, tak jsem si vzala hned dva.
Já se příliš nepotím, tak klidně mohu používat laciné deodoranty od Balea. Zaujala mě varianty proti světlým mapám na tmavém oblečení a pak také Golden magic  -  krásný obal...inu uvidíme.

 
Dále jsem si pořídila holicí gel, Micelární vodu Mixaa pistáciový tělový krém.
 

 
S holicími gely od Balea jsem velice spokojená a na tuto verzi - borůvkovou jsem velice zvědavá.

 
Pistácie jsou mými oblíbenými oříšky, tak jsem neodolala limitované edici a pořídila si tento tělový krém.

 
Toto vlasové trio je naprosto báješné.
Lak Balea Volume Effect 4 je naprosto skvělý. Dobře fixuje, malinko slepuje, ale velký plus je, že se vyčeše.
Na řadu Balea Profesional Oil repail se můžete podívat Zde
 
 
 
 
Také máte tak rádi produkty Balea?
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...