neděle 8. února 2015

Obří nákupy - koupelová záležitost

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes Vás vítám u mého třetího pokračování mých obřích nákupů.
 
Nyní to bude o sprchových gelech a pěně do koupele.

 
Znovu jsem si ráda pořídila sprchové gely s vůní marakuji a třešní. Krásně voní, jsou za výhodnou cenu a jsou to moji oblíbenci.

 
Nově jsem si pořídila modrý sprchový gel Balea s vodní lilií a pak sprchový gel od Vietnamců Palmolive s kokosem. Kokos, ten já můžu.

 
Pěna do koupele Balea s naprosto fantastickou vůní levandule je mojí top pěnou do koupele. Sprchový gel Dermacol "pina colada" ráda ozkouším.

 
Mangový sprchový gel ráda ozkouším a rebarborový mi velice vyhovoval.
 
Všechny toto gely Dermacol byly ve slevě, proto jsem si vzala tři balení.
 
 
Jaké máte rádi Vy sprchové gely. Dáte mi nějaký tipy.
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...