pátek 13. února 2015

Makadamový ořech - dobrá dvojka

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dneska bych Vám ráda představila můj nový objev v péči o pokožku.
 
Jedná se o duo od Avonu z řady Skin so soft s makadamovým ořechem.

 
Jedná se o tělový sprchový gel a také tělový hydratační krém.

 
Tento sprchový gel je velice krémový, výborně pění, neštípe po holení a krásně a jemně voní.
 
 

 
Obsah balení je 250 ml. Kupovala jsem ho v akci za velice rozumnou cenu.

 
Vyživující krémové tělové mléko s makadamovým olejem je velice hydratační, dobře se roztírá, skvěle hydratuje, dobře se vsakuje a vůně je velice příjemná a nenásilná.

 
S tělovými krémy od Avonu jsem celkově spokojená, mají skvělou konzistenci, hydrataci, vsakování a i parfemaci. Pro mě jsou mnohem lepší než balea, garnier, nivea či dove.

 
Balení je ucházející.
 
Mám ráda tuto řadu Avon skin so soft.
 
A jaké jsou Vaše oblíbené tělové krémy a sprchové gely??
 
Krásný den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...