úterý 3. února 2015

Krém na celulitidu s termoefektem

 

AHOJ, AHOJ,

 
nyní to bude o přípravku, který bojuje s nepříjemnou pomerančovou pokožkou, neboli s CELULITÍDOU.
 
 
Tento výrobek jsem na doporučení milého pana prodavače pořídila v Teta Drogeii u nás U Anděla.
Jedná se o produkt Evelin 3D s termo efektem, který skutečně pocítíte.
 

 
Díky termoefektu stimuluje tukové buňky, které se ztrácejí nebo rozpouštějí, nevím kam, nebo proč, ale opravdu se mi po cca měsíčním používání pokožka velice vyhladila, zjemnila, zlepšila.

 
Nutno podotknout, že já nemám extra pomerančovou kůru, ale nechci nic podcenit.
Zaujala mě označující samolepka, že tento produkt má být jedničkou na polském trhu.

 
Dokonce jsem dostala 50 ml navíc.
Stačí nanést malé množství do příslušných partií, které se za okamžik rozehřejí. Zprvu jsem z toho byla překvapená spíše z neznalosti, ale účinek je cítit.

 
Nemohu potvrdit, že tento produkt přímo zeštíhluje, ale minimálně pokožku příjemně vyhladí a zjemní.
Dříve jsem měla dosti drahý produkt od Avonu z řada Anew a poté Baleu, která byla fajn, ale oproti tomuto nic nedělala.

 
250 ml mě vyšlo na cca 150 Kč, ano Balea je levnější, ale nic nedělá, pokud Vám nejde jen o placebo efekt či o hydrataci, tak toto mohu vřele doporučit.

 
Balení a konzistence je příjemná, vůně neutrální, takže NEMOHU JEN DOPORUČIT.
 
 

 
Samozřejmě musíme vzít vpotaz genetickou výbavu, životosprávu a pohyb, ale tento produkt mě nadchnul. Ráda si ho pořídím znovu.


Jen ještě zmíním, že jsem drobné postavy, spíše hubenějšího tipu a poslední půl rok mám od lékařů doporučen méně tučný jídelníček, který mi velice prospívá.
 
Znáte nějakou osvědčenou metodu či produkt, jak bojovat s pomerančovou kůrou?? Budu ráda za tipy.
 
 
Pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...