úterý 17. února 2015

Dermacol makeu-up .... moje recenze

 

 

AHOJ, AHOJ,

Dnešní článek bude o dekorativní kosmetice a to o make-upu Dremacol Truffle lanýžový make-up.

 
Benefity: Dermatologicky testováno. Bez parabenů. Extrakt z bílého lanýže bohatý na minerály a vitaminy, SPF 15, depigmentační látka Dermalight®, vitamin E, glycerin
  • Typ pokožky: Pro všechny typy pleti

  • Hydratační make-up s extraktem z bílého lanýže je jako vaše druhá pleť. Lehká krémová textura se středním krytím okamžitě splyne s pletí, sjednotí ji a oživí její barvu. Vytvoří „nahý“, absolutně přirozený a bezchybný vzhled. Zakrývá nedostatky, nezvýrazňuje vrásky a linky. Optimálně hydratuje a udržuje v pleti ideální vlhkost. Vyživuje, revitalizuje a stimuluje obnovu pleti, zabraňuje jejímu předčasnému stárnutí. Zesvětluje a vyrovnává pigmentové skvrny, chrání pleť před UV zářením (SPF 15) a hyperpigmentací.
    Objem / hmotnost: 30 ml

     
    I já jsem podlehla a pořídila jsem si tento make-up.

     
    Mám ho v nejsvětlejším odstínu a pořídila jsem si ho cca před měsícem, takže po měsíci mohu napsat svoje pocity - alias recenzi.

     
    Barvička je prima, ale přijde mi, že se dost špatně zapracovává do pleti, navíc si nemohu pomoct, ale na mě tento make-up dělá masku.

     
    Zapracovávám ho klasickým štětcem od Petra Lovely hair, který je naprosto skvělý.

     
    Pořídila jsem si ho hlavně z toho důvodu, že se jedná o hydratační produkt, který je na zimu naprosto nezbytný.

     
    Na této fotce to není tak zřetelně vidět, jak je to v reálu, ale na mé pleti, bohužel dělá masku. :-(
     
     
    Tady jsem se Vám pokusila vyfotit moji pleť cca po 10 - ti hodinách make-upu na pleti.

     
    Bohužel se make-up na mě stráží, cuckovatí a maličko oxiduje.
     
    Bohužel musím za sebe konstatovat, že pro mě tento make-up není vhodný.
     
    Pořídila jsem ho DM drogerii za cca 360Kč.
     
    Nevzdávám se a dám mu ještě šanci.
     
    Máte také zkušenosti s tímto produktem a jaké ??
     
    Krásný den přeji.
     
    papa E.
     

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

    BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

      AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...