neděle 11. ledna 2015

Vlasový objev z DM drogerie

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný leč pošmourný den.
Dnes venku prší a já mám trochu více času, tak jsem se vrhla do psaní článků.
 
Objevila jsem v DM drogerii naprosto báječné produkty na vlasy.
Jedná se o dva výrobky z řady BALEA PROFESSIONAL.
 
 
Regenerační šampon s argonovým olejem pro suché a roztřepené vlasy.
Tato sada s ARGANOVÝM OLEJEM  je naprosto BÁJEČNÁ.
V tuto chvíli používám tyto dva produkty.

 
Šampon a olejíček na vlasy. Oba produkty mají krásnou konzistenci a fantastickou vůni.

 
Samotný šampon krásně umyje vlasy. Já si vlasy myji 2x. Kondicioner díky tomuto fantastickému šamponu nemusím používat.
Moje vlasy jsou ostříhané hodně na krátko, nejsou barvené a jsou zdravé. Netrpím na mastící se vlasy ani na lupy.

 
Tento šampon zanechá mé vlasy nádherně jemné, hebké, vyživené a lesklé.

 
Vlasy díky své délce krásně a rychle proschnou, takže s je nemusím sušit fénem.
Jakmile mi uschnou, tak použiji olejíček na dotvarování a když jdu ven, tak jen účes zafixuji lakem také od Balea DM.

 
Olejíček nádherně vlasy vyživí a dodá jim lesk a tvar. Nezanechá mastný film na vlasech a nádherně voní.
 
Opravdu jsem z těchto dvou výrobků naprosto nadšená a ráda si je pořídím znovu.
 
Navíc poměr cena kvalita je neuvěřitelně  skvělý :-))
 

 
Jaké jsou Vaše oblíbené produkty na vlasy??
 
Také máte své osvědčené pomocníky??
 
Krásný den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...