neděle 4. ledna 2015

Prosincoví oblíbenci

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes Vás vítám u článku, který pojednává o mých prosincových oblíbencích.
Zkrátka a dobře, představím Vám moje nejčastěji užívané produkty, jak kosmetické, tak i nekosmetické.

 
Primer pod oční stíny od Mary Kay jsem používala pod stíny, aby mi vydržely celý den. Tento výrobek mám již delší dobu. Jsem s ním spokojená, opravdu stíny vydrží, ale cena je poměrně dosti vysoká, takže až ho dopotřebuji, chci si koupit od Dermacolu.

 
Krém na nohy od Balea s mandlovým mlékem a makadamiovým olejem mě opravdu MILE PŘEKVAPIL.  Sice vůně nic moc, ale skvělá hydratace to vyváží.

 
Bílou tužkou na oči jsem si zvýrazňovala vnitřní koutek oka a nebo spodní linku.

 
Tužka je od Avonu a krásně měkká a vydržela mi při dobrém nanešení celý den na oku.

 
Bez očních stínů by to nešlo. Zlaté Color Tattoo se mi  krásně hodily na sváteční dobu. Používala jsem je bud to samostatně a nebo jako podklad pod další stíny.
 
Stíny od Dermacolu Bonbon 8 jsem nosila snad nejvíce. Moje modrá očka v této barvě krásně vyniknou. Stíny jsou málo pigmentované, ale při použití báze nebo Color Tatto drží krásně celý den.

 
Podzim, zima a Vánoce ve mě vyvolávají potřebu malovat si rty výrazněji.
 
 

 
Používala jsem tento vzorek rtěnky od Avonu Rapid Rose a musím říct, že barva a struktura rtěnky je skvělá, ale bohužel nevydrží.

 
Plus bych rtěnce dala za příjemnou hydrataci.

 
Bez tvářenky by líčení nebylo úplné, proto jsem se líčila nejvíce tvářenkou Sephora.

 
Tato tvářenká má krásný apricot nádech se zlatými třpytkami, které se mi k zimě a Vánocům prostě hodí nejvíce.
 
 
Na tuto řasenku jsem v poslední době trochu zapomínala, proto jsem se s ní v prosinci nejvíce líčila.
 
Jedná se o řasenku od Avonu Big Darling, kterou mám v černé barvě.

 
Má takový větší zahnutý kartáček, se kterým se mi dobře líčí horní řasy, ale na spodní příliš ideální není. Řasy pěkně zahustí, prodlouží, neopadává, nedělá cucky. Jsem s ní SPOKOJENÁ, ale asi Top řasenka to u mě nebude.
 
 
 
Jelikož se mi udělala nějaká vyrážka, tak jsem se pravidelně mazala krémem z konopí.

 
A také Rakytníkovou mastí od Dr. Popova.

 
Vyrážka byla způsobena alergií na šperky s free niklem a musím říct, že oba produkty se mi velice osvědčily.
 
 
Bez Carmexu by to nešlo :-))
 

 
V prosinci jsem pálila vánoční vosky Yankee candle.
 
 
Zázvor a citron je velký parťák pro chladné a zimní dny. Čaj z čerstvého zázvoru a citronu jsem pila denně a to několikrát a musím říct, že jsem neměla potíže s nachlazením ani rýmou....zaťukat na to :-))
 
 
Mojí velkou parťačkou na prosinec byla tato koženková velká černá kabela, která se hodí ke všemu a je šik.
Jsem s ní velice spokojená.
 
 
To by byl asi můj měsíc prosinec.
 
Co jste si oblíbili Vy??
 
 
Přeji krásný dny.
 
papa E.
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...