úterý 13. ledna 2015

Podruhé jsem vyhrála v giveway

 

AHOJ, AHOJ,

 
přeji Vám krásný zimní den.
 
Ráda se zapojuji tady na blozích do různých soutěžích a již podruhé jsem vyhrála.
 
Tentokrát u skvělé blogerky Beauty by Aja
 

 
Vyhrála jsem krém Nuxe, ale Ája se rozhodla, že mi pošle daleko více dárečků, za což jí velice děkuji.
Udělala mi tím obrovskou radost.

 
V balíčku se skrývala voděodolná tužka na oči značky Bourjois Paris v krásné zlatavé barvičce.
 

 
Barvička je to opravdu velice krásná, taková vánoční a navíc je nádherně měkká, takže se s ní bude nádherně a snadno líčit.

 
Kosmetiku Isis Pharm neznám, ale předpokládám, že se jedná o kosmetiku, která se prodává v lékárně.
Tento malý vzoreček v sobě skrývá krém, který je vysoce hydratační a má zvláčnit tělo.
Což se mi v zimním období velice hodí.

 
Jedná se o tělový krém, který je dermatologicky testovaný.

 
Vlastnoručně psaný vzkaz potěšil dvakrát.

 
A hlavní výhrou je tento krém NUXE
 
NÁZEV ZNAČKY NUXE, KTERÝ VZNIKL PŘÍZNAČNÝM SPOJENÍM SLOV NATURE (PŘÍRODA) A LUXE (LUXUS), NAZNAČUJE, ŽE TATO LUXUSNÍ FRANCOUZSKÁ ZNAČKA OSLAVUJE SVÝMI PŘÍPRAVKY SÍLU PŘÍRODY, VÁŠEŇ K ROSTLINÁM, VYSOKOU KVALITU A RADOST ZE ŽIVOTA.
PŘÍRODA JE ZÁZRAČNÁ. SEZNAMTE SE BLÍŽE S PRODUKTY LUXUSNÍ FRANCOUZSKÉ PŘÍRODNÍ KOSMETIKY NUXE PŘÍMO U JEJÍHO OFICIÁLNÍHO DISTRIBUTORA.
 

 
Vyhrála jsem krém proti zvýrazněným mimickým vráskám, který vyplňuje a vyhlazuje pleť a je určen pro normální až suchou pokožku.
 

 
Tento krém nabízí prokázanou rostlinnou účinnost na snížení počtu mimických vrásek, zmenšení jejich délky a hloubky. Vyplňuje vráskové rýhy díky kyselině hyaluronové přírodního původů a vyhlazuje pleť pomocí kořenu ibišku, semen mimózy a okvětních lístků měsíčku lékařského.
 

 
Krém je vhodný, jak na noc tak i na den.

 
Ziaja vzorečky, ze kterých mám také velkou radost.

 
Protivráskový zpevňující krém na noc s kolagenovou recepturou.
Denní krém s kozího mléka pro suchou pokožku.
Krém z čajovníku pro redukci mazu - tento vzoreček daruji kamarádce.

 
To by nebyla ani Ája, kdyby nepřibalila produkty od Yankee Candle.
Dva báječné vosky, které musí vonět každému.

 
Balíček obsahoval i zelený lak na nehty značky sephora.

 
Dva vzorečky matujícího krému od značky Uriage, který se také prodává v lékárně.
Vzorečky rovněž poputují kamarádce, která je využiji.

 
Tak, to byla moje druhá výhra.
 
Také se zapojujete do soutěží a vyhráli jste??
 
Jaké soutěže máte nejraději?
 
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...