pondělí 19. ledna 2015

Nové nákupy od Avonu

 

AHOJ, AHOJ,

 
opět jsem si objednala nějaké kosmetické produkty z nového katalogu Avon.

 
Bohužel mi nepřišlo všechno zboží, které jsem si objednala, ale bohužel jsem objednávala pozdě a zboží bylo již vyprodáno, jelikož bylo ve slevě. Jednalo se o tělová másla.

 
Tentokrát jsem si objednala i tři produkty ze zástupců z dekorativní kosmetiky.

 
Jumbo tužku na oči jsem také musela mít a tato se jmenuje big color.

 
Tužka je příjemně měkká, ale musím říct, že mě docela nemile překvapila její tmavá barva oproti katalogu.

 
Pigmentace mi přijde prima, ale bez báze nevydrží celý den na oku.

 
Nejlevnější řasenka od Avonu, která funguje.
 

 
Mám ji ozkoušenou a na moje řasy je dobrá.

 
Má klasický kartáček a moje řasy neslepuje, pěkně je prodlouží, zahustí a nedrolí se.

 
Krémové oční stíny, které mi drží na oku celý den.

 
Jelikož jsem s nimi spokojená, tak jsem si objednala nový odstín Forever bronze.

 

 
Balení sice nic moc, ale jsem ráda za výdrž.

 
Barvička je také prima, jen jsou malinko tužší.

 
Neodolala jsem se a ve slevě jsem si pořídila tyto dva produkty.

 
Masku na obličej z řady Planet spa, mě tyto masky vyhovují a proto je ráda střídám.
 
 
Opakovaně jsem si objednala odličovač očí
 

 
Další dva oblíbené produkty, kterým jsem neodolala.
 

 
Čistící pleťový gel 3 v 1 s výtažky z aloe vera a zázvoru.
Tento gel je naprosto skvělý a jsem s ním moc spokojená.

 
Vanilkový sprchový gel jsem již jednou měla a naprosto krásně voněl a krásně pěnil. Proto jsem si objednala velké balení.


 
Tak to byly moje avoňácké nákupy.
 
Máte pro mě nějaké tipy??
 
mějte krásný den
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...