úterý 20. ledna 2015

Nejlepší vosk do aromalampy YC

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Nedá mi to a musím se s Vámi podělit o zatím NEJLEPŠÍM VOSKU OD YANKEE CANDLE, který jsem zatím vyzkoušela.
 
 
 
 
 
 
Jedná se tedy o vosk SUGARED APPLE
 

 
Pořídila jsem ho u mého oblíbeného zdroje a stál mě 55Kč.
 

 
Tento vosk mě naprosto dostal, voní naprosto báječně a velmi silně uvažuji, že si pořídím svíčku.
 
Doba hoření: přibližně 8 hodin
Popis vůně: Chutně sladké jablkové kouzlo…dokonalý recept na šťavnaté kousky jablek, poprášených cukrem a vanilkou.
Popis provedení: Rozpuštěný vonný vosk provoní velmi rychle celý byt. Můžete ho také tuhý vložit do malých prostor a těšit se ze svěžesti dlouhé týdny. Pro maximální vonný efekt rozpusťte vosk v aromalampě pomocí běžné čajové svíčky. Vosk nepokládejte do vody. Po sfouknutí svíčky vosk ztuhne a dá se znovu použít. Jeho objem neubývá, pouze se z něj po čase odpaří vonné esence. Lampu poté vložte do mrazáku a po chvíli půjde použitý vosk volně vyloupnout. Vosky se dají kombinovat: vytvářejte vlastní vůně nalámáním různých vosků do horního kalíšku aromalampy! 
 
 
Já vosky pálím v obývacím pokoji a mám tam dvě aromalampy a do každé dám čtvrtinu vosku, kterou nože rozkrojím.

 
Mám jednu větší a jednu menší.

 
Musím přiznat, že je to asi nejpříjemnější vůně od YC, kterou jsem zatím měla.
 
VŘELE VŠEM DOPORUČUJI.
 
 
Máte také své favority ve voscích či svíčkách??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...