sobota 10. ledna 2015

Nejlepší kauf na zimu

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska bych Vám ráda pověděla o mém výhodném nákupu pěstící kosmetiky na zimu.
 
Jedná se o krémy na obličej od značky Garnier.
 
 
Tyto krémy jsem pořídila v Teta drogerii za neuvěřitelnou cenu.
Jeden krém stál 50 Kč.

 
Přesně si pamatuji, kdy jsem tento kauf na zimu pořídila.
Jednalo se o páteční poledne dne 21. listopadu 2014.
Byl to den, kdy byl výprodej Essence na Belárii v Praze a já jsem den před tím byla do jedné v noci na mém prvním zasedání zastupitelstva MČ Praha 5 jako zastupitelka za Stranu zelených
 

 
Od krémů jsem neočekávala velké výsledky, navíc balení není 2x pěkné.

 
Ale musím konstatovat, že jsem se velice spletla.

 
Začnu hydratačním krémem na den, který je v balení 50ml za 50Kč?? Cože, to přeci není možné, ale skutečně jsem ho za tuto fantastickou cenu pořídila.

 
Expirační doba byla je naprosto standardní, takže netuší, proč tyto krémy se ocitly v košíčku u pokladny za tuto cenu.....??

 
Krém je krásně hutný a naprosto úžasně hydratuje. Jelikož moje pleť v zimním a chladném počasí potřebuje opravdu velkou hydrataci a spíš mastnější krémy, tak tento krém vše splňuje.

 
Opravdu příjemně voní a má krásnou jemnou vůni a velice příjemnou konzistenci.
Velice dobře se vstřebává a pleť zanechá nemastnou, ale zcela připravenou na nanesení make-upu.

 
Hydratační krém na noc má také 50ml a také stál pouhých 50Kč.

 
Značku Garnier mám celkově velice ráda a zatím jsem se nesetkala s produktem, se kterým bych byla nespokojená.

 
Samotný krém je nádherně hutný, báječně hydratuje a vyživí pleť.

 
Používám ho denně cca dva týdny a příliš neubývá.

 
 
Tyto dva produkty mě naprosto mile překvapily a rozhodně bych SI JE POŘÍDILA ZNOVU.
 
Ovšem nevím, jestli se nejednalo o výprodej a ani netuším, jaká byla stála cena.
 
 
Máte také rádi krémy od Garnier??
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...