pátek 2. ledna 2015

Moje Vánoce 2014

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Tento článek bude takový miš maš z mých letošních Vánoc.
 
Trávila jsem je s rodinou a klidu a pohodě.

 
I oběd byl klasický, jak je u nás zvykem, tedy vinná klobása s bramborovou kaší.

 
Na náš stranický FB a i web jsme dali naše PFko.

 
Před Vánoce se mi podařilo vyhrát v Giveway krásný týdenní diář.

 
Vyhrála jsem u skvělé glogerky youtoberky blueberry Pink
 



Komunikace byla naprosto perfektní a doručené velice rychlé.
 

 
Diář je krásný a již jsem pro něj našla uplatnění.



 
Na obálce byl i pěkný vzkaz.

 
Toto jsou dárečky, které jsem dostala. Nechci se tady chlubit dárky, jen jsem pořídila ilustrační foto.

 
Cukroví od maminky nesmí chybět.

 
Stromeček s dárky trochu z blízka.

 
Dárky se nesly v duchu vosků a svíček, takže se mi Jéžíšek opravdu trefil do  noty.

 
Další krásné a voňavé svíčky.


 
Už se těším až je začnu pálit.

 
Z tohoto dárku jsem byla opravdu zaskočená....

 
Dostala jsem čokoládové dražé ovšem v krabičce, která říká vše sama o sobě.


 
Dárek, který jsem si přála mi Jéžíšek přinesl.

 
Potřebovala jsem praktický a šik batoh na notebook.

 
Je opravdu báječný a já za něj Jéžíškovi moc a moc děkuji.

 
I večeře byla klasická a moc dobrá.

 
Svíčky a pohádky nesměly chybět.

 
Doufám, že i Vy jste měli krásné sváteční dny plné pohody, odpočinku a lásky.
 
 
Přeji krásné dny.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...