čtvrtek 22. ledna 2015

Moje oblíbené laky

 

AHOJ, AHOJ,

 
ráda bych Vám představila moje oblíbené laky na nehty.

 
Tento růžový lak jsem si pořídila na dovolené v Chorvatsku a mile mě překvapil. Byl velice levný a pořízen tak trochu neplánovaně.

 
Má menší balení, ale barvička na samotných nehtech vypadá opravdu velice dobře. Jediné, co není optimální je nanášení. Musí se dát min. 3 vrstvy. Poměr cen a kvalita je super.

 
Tento lak od Avonu jsem si pořídila na doporučené mé báječné neteře a moc jí tímto děkuji za tip.



 
Měl by mít gelový finiš, který skutečně má. Barvička je nádherná a dobře kryje již v první vrstvě.

 
Tento lak velice ráda používám. Výdrž je celkem dobrá, ale mě žádný lak nevydrží víc, jak 3 dny.

 
Dalším oblíbeným a velice dlouho trvajícím lakem je Colorama.
 
 
Tento lak je něco mezi pískovým a klasickým lakem s velice dobrým krytím.

 
Mám ho v odstínu 292.

 
Kartáček v pořádku.

 
Barvička je taková studená, ale tolik lesklý nebo třpytivý není, to jen tak vypadá na fotce.

 
Posledním lakem je můj oblíbený od Avonu a to ve vínové barvičce.

 
Kryje velice dobře a štětečkem se dobře nanáší.


Toto byly moje oblíbené laky na nehty.
 
Jaké máte rádi Vy barvičky na nehtech??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...