sobota 17. ledna 2015

Méně obvyklí oblíbenci

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vám přináším takové méně obvyklé oblíbené produkty, ale jsou opravdu výborné.

 
Jedná se tedy o Tea Tree olej, klasická Alpa, odlakovač na nehty od Avonu a pak peelingové mýdlo na nohy.

 
Tea Tree Oil je z lékárny Dr. Max  dostala jsem ho dárkem, takže cenu Vám bohužel sdělit nemohu.
Tento olejíček používám na hojení. Krásně hojí drobné ranky, puchýře, opary, pupínky či čtípnutí od komárů a různé havěti.

 
Má velice příjemnou konzistenci a i vůni.

 
Jsem již pod polovinou, ale zatím si nový dokupovat nebudu, protože v zimním období ho tolik nevyužívám.

 
Toto balení 10 ml Vám vystačí cca na necelý rok.

 
Peelingové mýdlo na nohy a ztvrdlé paty krásně voní po lázních, moři a minerálech.
Ráda si s ním obrušuji paty a ztvrdlé místa na chodidlech.

 
Co je jeho další plus, že opravdu dlouho vydrží.

 
Odlakovač od Avonu, který neobsahuje aceton, voní a má velice dobrou odlakovací schopnost.
V balení je 150 ml a v akci se dá pořídit cca do 60 Kč.



K tomuto odlakovači se velice ráda vracím cca 15 let. Navíc neobsahuje aceton a i přes to, velmi dobře si poradí s pískovými laky.
 

 
Alpa neboli francovka, je taková moje klasika.
Používám ji na desinfekci a jednu dobu dokonce i na lokální ošetření pupínků.

 
Velmi dobré je, když do samotné lahvičky vhodíte koření hřebíček, který má protizánětlivé účinky a opravdu dobře si poradí s akné, ale musíte ji požívat lokálně, jelikož poměrně dost vysušuje, díky vysokému obsahu alkoholu.
 
 
Maté také rádi takové méně populární kosmetické produkty??
 
Přeji krásné dny.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...