pátek 23. ledna 2015

Korektor, který je pro mě NEJ

 

AHOJ, AHOJ,

 
ráda bych Vám představila alespoň pro mě NEJLEPŠÍ KOREKTOR, který používám od svých cca 15ti let. Díky mé vzdálené sestřenici, které této velice děkuji za báječného parťáka.
 

 
Jedná se o PAN STIC od MaXfactor, ale vlastně je to make-up v tyčince.

 
Používám na něj štětec, který jsem pořídila na Dresslinku.

 
Jedná se o tyčinkový make-up, který má velice příjemné krémové složení, které krásně kryje, dobře se s ním pracuje a neleze do vrásek. Když se dobře zapracuje a přepudruje vydrží opravdu celý nároční pracovní den.

 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu č. 12.

 
Dá se říct, že je to víc, než jen oblíbenec, ale je to svatý grál.
 
 
Mohu vřele doporučit tento produkt.
 
A jak maskujete Vy drobné nedokonalosti?
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...