neděle 18. ledna 2015

Jak na obočí

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska se zaměříme na produkty, které používám na své obočí.

 
Zprvu bych ráda zmínila, že mám světlejší obočí a není příliš výrazné. Jednu dobu jsem si ho nechávala barvit na světle hnědou.

 
Tento duo stín od Essence mi  vyhovuje. Dobře se s ním pracuje, pěkně a přirozeně na obočí vypadá a vydrží celý den.

 
Štěteček mi vyhovuje, jen ho příliš často nepoužívám, protože skoro vždy spěchám. Používám ten světlejší stín. ALE MOHU DOPORUČIT.

 
Alverde barevný gel na obočí mám krátkou dobu a dostala jsem od blogerky Verči 
o které jsem se tady již zmiňovala.
 

 
Tento gel má kartáček na pročesání. Není špatný, ale také není nejlepší.

 
Gel mám ve světlém odstínu 01 Blond a musím říct, že JSEM S NÍM SPOKOJENÁ.

 
Tužku na obočí od Avonu v barvě blond používám asi nejčastěji. Je to velice rychlé a přijde mi, že mi krásně barevně sedí.

 
Kartáček na pročesání je velice praktický.

 
Už jí mám opravdu delší dobu A MOHU JEN DOPORUČIT.

 
Barevně mi hodně vyhovuje.

 
Jelikož mi tužka od Avonu dochází, tak jsem si pořídila novou a vybrala jsem si Miss sporty.

 
Kartáček je praktický, ale nic extrovního to není.

 
Tužku mám v odstínu 002.

 
Barva je dobrá, ale přijde mi víc do šeda, než by mi sedělo a také mi přijde docela tvrdá.

 
Nakonec celé dobarvené obočí vždy zafixuji průhlednou řasenkou také od Miss sporty.



 
Máte také své oblíbence na úpravu obočí??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...