pondělí 5. ledna 2015

Dostala jsem balíček od nej blogerky



AHOJ, AHOJ,

 
těsně po svátcích na mě zazvonil pošťák a předal mi tento balíček.
 
 
 
Balíček mi poslala ta nejlepší bloggerka tedy Life with Sandra  se kterou jsem v písemném kontaktu.
 
Balíček byl krásně zabalen do kytičkového balicího papíru.
 

 
Uvnitř byly produkty pečlivě zabaleny bublinkovou folií a také nechyběl vlastnoručně psaný milý dopis.

 
Verča mi poslala opravdu soustu produků, které mi udělaly nesmírnou radost.

 
Prý malá pozornost :-))

 
Za krásné tyrkysové naušnice jsem moc ráda, protože tyrkysová barva patří k mým oblíbeným.

 
Urban Decay primer pod oční stíny - wau....nevěřím svým očím. Už se velice těším, až ho vyzkouším. Verča píše, že jí osobně nevyhovuje, ale uvidíme, jak na něj budu reagovat já.
 

 
Alverde gel na obočí...............nemohu uvěřit, že jsem jeho majitelkou. Pokaždé, když jsem byla v DM drogerii a že tam chodím docela často jsem neměla to štěstí, abych si ho mohla koupit. Prostě a jednoduše gel byl vyprodaný.

 
Čaje já miluji, nejvíce asi v momentálním ročním období. Na černý čaj se skořicí i na ovocní čaj se velice těším.

 
Zahřívací poštářek s  pejsky je tak roztomilý a rozhodně pro něj najdu uplatnění.
Sůl do koupele s citronovou trávou a bambusem od Wellness a Beauty. O této značce jsem četla naprosté pohádky a proto jsem moc ráda, že mohu něco od ní poprvé vyzkoušet.

 
Ziaja ... je další značka kosmetiky, kterou jsem chtěla dlouho vyzkoušet a díky Verče se mi to konečně podaří. :-))....navíc sprchových gelů není nikdy dost :-))

 
Essence krém na ruce s vůní banánu a čokolády z limitované edice. Musím se přiznat, že mě malinko překvapil. Proč? Protože já nejím banány, ale když jsem si ke krému přivoněla a poprvé namazala, tak jsem byla mile překvapena. Po banánech nevoní, což je pro mě záchrana.

 
Dopis psaný vlastní rukou je v dnešní době velice cenný artefakt.
 
No co na závěr říct, jen že Verče moc a moc děkuji.
 
Také rádi dostáváte balíčky a překvapení?,
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...