středa 14. ledna 2015

Balea pleťový čistící gel - moje recenze

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska to bude o mycím gelu na obličej od Balea.
 
S mycím gelem od Balea jsem nikdy neměla zkušenost, ale chtěla jsem nějaký produkt vyzkoušet, tak jsem si ho zakoupila v DM drogerii za poměrně slušnou cenu.
 
 

 
Gel má docela příjemné a pěkné balení.
Samotný gel používám pouze ráno na očištění pleti.

 
Mycí gel je určen pro normální až smíšenou pleť.
Slibuje odlíčit make-up a výtažky z lotosových květů mají pleť zklidnit a zjemnit. Také má chránit před podrážděním. Vitamín B5 má osvěžovat a udržovat pleť v její přirozené rovnováze.

 
Tak já bohužel za sebe musím konstatovat, že krom částečného odlíčení nic takového mycí gel nedělá.
Pokožku zanechá docela dost vysušenou a napnutou, což je pro mě dost nepříjemné.

 
V balení je 150 ml a myslím si, že ho nedopotřebuji, protože mi nevyhovuje.
 
Mám zkušenosti s mycími gely od Garnier a Avonu a s těmi jsem byla velmi spokojená.

 
Gelová klasická konzistence. Po nanesení na pleť téměř nepění, ale neštípe v očích, což je pozitivum.
Samotný gel je na pleti nepříjemný, po nanesení mám pocit takové těžké a nepříjemné masky. Za mě je tento mycí gel NEPŘÍJEMNÝ A NEVYHOVUJÍCÍ.  

 
Navíc mi přijde, že NIC NEDĚLÁ, nevidím krom nepálení v očích žádné pozitiva a klady.
 
 
Bohužel za mě musím konstatovat, že se jedná o výrobek KTERÝ ZA TO NESTOJÍ.
 
 
No a jaké mycí gely na obličej byste mi mohli doporučit? Máte nějaké své oblíbence??
 
Předem děkuji a přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...