úterý 27. ledna 2015

Báječný kakaový krém na ruce

 

AHOJ, AHOJ,

 
nechci, aby to tady vypadalo, jako propaganda Avonu, ale tuto značku používám léta a jsem s výrobky velice spokojená.
Proto bych Vám nyní velice ráda představila i tento můj velice oblíbený produkt.

 
Jedná se o krém na ruce s kakaovým máslem, kterým naprosto famozně voní.

 
Nádherně hydratuje a nezanechává ruce upatlané, mastné.

 
Krásně se vstřebává a vždy, když je v akci tak si pořizuji hned několik balení.
 
 
Máte také své oblíbené krémy na ruce??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...