neděle 21. prosince 2014

Vypotřebováno POČTVRTÉ

 

AHOJ, AHOJ,

 
Sešel se měsíc s měsícem a mám tady další vypotřebované produkty.
Bude to taková všehochuť.
 
 
Toto jsou mé kosmetické produkty, které jsem vypotřebovala za poslední dobu a nebo dopotřebovala.

 
Sprchový gel od Avonu s vůní vanilky byl naprosto skvělý, krásně voněl po vanilce, taková pěkná sladší vůně to byla a oproti sprcháčům od Balea mě neštípal na čerstvě oholených partiích.
Balea sprcháč s malinami byl naprosto skvělý, lépe pěnil než ostatní sprcháče od Balea nádherně voněl.
Sprcháč Pure s vůní magnolie byl také velice příjemný, je z německého obchodu Aldi.
Dermacol aroma ritual s vůní rebarbory a jahody byl naprosto fantastický, rozhodně si ho musím pořídit znovu.

 
Pěna do koupele Balea s vůní levandule je moje asi nejoblíbenější a kupuji si ji stále dokola.
Pěna na holení Bale s vůní třešní byla také dobrá, ale barevná pěna obarvovala vanu či bílou poličku, ale vše šlo snadno setřít.
Pěna do koupele od Avonu s vůní perníčků se mi příliš nezamlouvala. Již bych si ji nepořídila.
 

 
Produkty na vlasy Balea fík a perly jsou mými oblíbenci. Rozhodně si je pořídím znovu.
Maska na vlasy od Avonu s granátovým jablkem byla také velice dobrá. V setu byl i šampon, ale ten ještě používám.

 
Peeling pure Garnier s vůní pomeranče naprosto fantasticky voněl a jako peeling byl skvělý.
Loreal micelární voda byla také naprosto dokonalá, srovnatelná s Biodermou. Jen je maličko dražší. Doporučuji.
Odličovač očí od Avonu je naprosto dokonalý zvláště pro citlivé oči a poradí si i s voděodolným makeupem. Rozhodně doporučuji.

 
Peeling na ruce od Avonu jsem již doporučovala, více se můžete dozvědět zde
Krém na nohy od Avonu používám velice ráda a často, ale tento nebyl tak dobrý...znám lepší.
Krém na ruce s vůní kaka je mým oblíbencem. Nádherně voní a skvěle hydratuje a báječně se vsakuje. Velká spokojenost.
 

 
Odličovací ubrousky Balea s vůní grepu mi příliš nevyhovovaly. Byly na mě suché a vadila mi vůně grepu, dráždila mě na pleti.
Odlakovač z Lidlu Cien mi ze začátku vyhovoval, ale poté se mi rozbila pumpička a musela jsem odlakovač lít na tamponek, třeba jsem měla pouze vadný kus.
Vatové tamponky z Lidku Iseree mi také moc nevyhovovaly, spíš bych je doporučila na odlakování nehtů.
Vlhčené ubrousky jsem používala na otírání rukou a na otření různých předmětů. Jsou určeny na dětské zadečky, ale přišly mi dosti hrubé, slabé a málo vlhčené.
 
 

 
 
Opět jsem spotřebovala báječné mýdlo na ruce Balea s vůní nektarinky, moje stálice.
Vatové tyčinky Ebelin, které u mě nikdy nesmí chybět.
Velké balení čajových svíček z DM drogerie.
Šumivé tablety s mimerály z Německa.
 
 

 
Tři vosky Yankee Candle.
Honey Blossom voněl velice příjemně po svěžích kytičkách.
Fluffy Towels voněl báječně, tak svěže a čistě, krásně provoněl celý byt.
Naprostým miláčkem se u mě stal vosk Angels Wins , který voněl také tak čistě, příjemně a podtrhoval rodinnou pohodu.
 
Všechny tyto vosky mohu jen doporučit.
 
 
Také pálíte na podzim svíčky více než přes rok??
Jaké vosky jsou ty Vaše top??
 
 
Přeji krásné dny.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...