středa 3. prosince 2014

Řasenka Oriflame - recenze



AHOJ, AHOJ,

 

Nedávno jsem od kamarádky dostala řasenku 2FX MASCARA ORIFLAME.
Nikdy před tím jsem zkušenost s řasenkami této značky neměla.
 
 
Jedná se o typ řasenky, který v sobě skrývá dvojí efekt.
 


 
První část řasy prodlouží - a t skutečně.

 
A druhá část ta šedivá je zahustí a i to řasenka dělá.

 
Opravdu musím za mě konstatovat, že jsem s TOUTU ŘASENKOU SPOKJENÁ.
 
 
Tady jsou mé řasy zcela nenalíčené.
 
 
A tady jsou nalíčené. Jsem s takto upravenými řasami velice spokojená.
 
 
Řasenku mám v barvě Black a její náplň je 8ml.
 


Cena na internetu se pohybuje okolo 250Kč, ale jistě se dá v katalogu objednat i v nějaké výhodnější akci.
I za tuto pro mě vyšší cenu bych si ji ráda POŘÍDILA.
 

 
 
 S tímto dvojitým typem řasenek jsem se již setkala, ale poprvé vyzkoušela.
 
A jaké jsou Vaše tipy na neodolatelné řasy??
 
Krásný den přeji.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...