pátek 12. prosince 2014

Oční linky, které se obtiskávají a nevydrží...

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dneska Vám přináším mojí zkušenost s gelovými linkami Rimmel.
 
Tyto linky mám v černé barvě.
 
Obsahují náplň a štěteček.
 
Linky jsem dostala, ale dají se běžně pořídit v drogerii, bohužel cenu nevím.
 

 
Mají praktické balení 2v1 kalíšek s linkami  nahoře se ukrývá štěteček.

 
Barva je příjemně krémová, sytě černá a dobře se s nimi pracuje.



Štěteček na mě kreslí až příliš silnou linku, ale věřím tomu, že je možné si s tím pohrát.


 
Linky bohužel NEVYDRŽÍ NA OKU, OBTISKÁVAJÍ SE NA VÍČKO A tady je důkaz, když jsem je pouze jednou setřela rukou. :-(

 
Na oko se obtisknou a nevydrží ani polovinu dne, takže na večerní nebo celodenní líčení jsou NEVHODNÉ.
 


Za mě tyto linky bohužel NEMOHU DOPORUČIT.
 
 
Musím se tedy poohlédnout po jiných, máte nějaký tip prosím??
 
Jaké linky vyhovují Vám? Gelové, v peru či v tužce??
 
 
Mějte krásný den.
 
 
papa .
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...