úterý 23. prosince 2014

Nutná vánoční příprava


AHOJ, AHOJ,


Jelikož Vánoce téměř klepou na dveře,

tak jsem musela začít s vánočními nezbytnosti, jako je balení dárků a nákup vonných vosků.


Zabalila jsem většinu dárků, které mám a připravila je pod stromeček, nyní už čekají na svého příjemce.


Pro mě se o Vánocích neobejdu bez vánočních vůní a proto jsem si dokoupila další vonné vosky od YC.


Koupila jsem 6 báječných vánočních vůní, ale některé budu darovat.


Christmas cookie voní příjemně a lehce sladce a jsou v něm cítit sušenky.
Christmas memories voní velmi intenzivně a vánočně, je v něm dominující koření.


Home sweet home je pro mě exluzivní vůně, kterou bych si ráda pořídila ve svíčce. Voní velice příjemně, útulně, čistě a lehce sladce až kořeněně, přesně podle mého gusta.



Christamas eve voní typicky vánočně a neskutečně navodí atmosféru.
Christmas garland voní také vánočně, ale více svěže.



Myslím si, že ani jedním voskem jsem nešlápla vedle.


Tady Vám mohu ukázat třeba takový malý tip na dárek. Tento dárek mám pro naší kamarádku a jejího manžela.
Aromalampička a sprchový gel s myslím, že je sázka na jistotu :-))


Toaletní voda a sprchový gel si myslím, že také potěší.

No a jak jste na tom Vy s vánočními přípravami a dárky?? Už máte všechny dárky??


Přeji krásný den.


papa E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...