čtvrtek 11. prosince 2014

Moje dekorativní kosmetika



AHOJ, AHOJ,

 

 

Dneska se podíváme na moji dekorativní kosmetiku. Ukážu Vám i jak ji skladuji a kolik jí vlastně mám. Není toho opravdu mnoho, ale mě to zatím vyhovuje a průběžně si snažím doplňovat zásoby.
 
 
Kosmetiku mám v první zásuvce komody, která stojí vedle postele v ložnici. Na komodě mám štětce, kapesníky, pinzetku a zrcádko.

 
Menší kosmetické kousky mám krabičkách, ale bohužel na vše není dostatek místa, tak to mám tak hala bala.
Tady jsou přípravky na rty a na tvář.
 


Vedle najdeme přípravky na oči.
 

 
Makeupy a korektor s pudrem.



Oční stíny.
 

 
Zde vidíte všechny oční stíny, které vlastním. Jedná se jak o paletky, menší paletky a také mono stíny.
 


Najdeme tam výrobky od různých značek : Avon, W7, Sleek, Esthe Louder, Essence, Dermacol, Lancolm, Miss Sporty a Maybellin 
 
 
Vlastním také tři pudry.
 
 
 
Z leva: bronzující od Avonu, Matující Essence a Sypký minerální pudr od Mary Kay.



Se všemi to pudry jsem velice spokojená. Nejvíce používám ten matující od Essence.
 

 
Bronzující pudr používám asi nejvíce přes léto.
 
 
Moje sbírka makeupů a bb krémů.
Dermacol 2v1, Rimell Match a Rimell Lastinch 25h, BB cerem Garnier a asijský bb krém.
 
Se všemi výrobky se líčím, jen velice málo s bb krémem Garnier, nevyhovuje mi barevný odstím.
 
 
Řasenka je nedílnou součástí líčení.
Voděodolná od Essence, Maybelline fialová a žlutá jsou naprosto parádní, dále pak Essence princess je také skvělá a potom Oriflame a Avon. Všechny tyto řasenky velice ráda používám a mohu je všechny doporučit.
 
 
Produkty na obočí : set od essence používám nyní velice málo, spíše preferuji rychlou úpravu tužkou Avon a poté  mám novou od Miss sporty.
Dále pak linky ve fixu od Avon v hnědé barvě a primer pod oční stíny od Mary Kay.
 

 
Můj nejoblíbenější korektor je Maxfactor Pan Stic.
Ale concealer od Catrice je také dobrý.

 
 Přípravky na rty :
 


Konturovací tužka od Mary Kay v nude barvě a dva lesky od She a Miss sporty, ty používám málo.
 

 
Celkem mám 7 rtěnek a z toho jednu stále u sebe v kabelce.
 
Dvě od Avonu, jedna je no name, dvě od essence a jedna Kate :-))
 
Preferuji nude rty, občas s nádechem dorůžova a nebo vínový nádech mi také nevadí.
 
 
Tvářenky si můžete prohlédnout zde
 
 
 
 
To tedy byla moje dekorativní kosmetika.
 
Máte nějaké tipy, které byste mi doporučily? Nebo máte nějaké stejné výrobky??
 
 
Mějte krásné dny.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...