pátek 26. prosince 2014

Kulturní zážitek - divadlo



AHOJ, AHOJ,


Včera jsem byla v divadle na báječné divadelní hře KRAKATIT
ve Švandově divadle na Smíchově.





Toto divadlo mám velice ráda, jednak je mé domovině, ale i díky kvalitnímu hereckému obsazení a také komornějšímu prostředí.
Více se o samotném divadle dozvíte Švandovo divadlo na Smíchově


Na představení jsem byla s maminkou a měly jsme lístky do lože, ze kterého jsme měly opravdu krásný výhled.


Není třeba představovat našeho báječného spisovatele Karla Čapka a jeho dílo Krakatit.

Před delší dobou jsem dílo četla, ale samotné pojetí hry mě mile překvapilo.


Troufám si říct, že představení je sázka na jistotu.
Je to asi nejlepší představení, které jsem od divadelního spolku ŠD. viděla.



OPRAVDU MOHU JEN A JEN DOPORUČIT.



Také rádi chodíte do divadla či za jinou kulturou??
Co preferujete a co máte rádi??


Přeji krásný den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...