středa 3. prosince 2014

Jak vyzrát nad SENNOU RÝMOU bez léčiv



AHOJ, AHOJ,

 
Dneska přináším nekosmetický příspěvek, který se bude týkat BOJI SE SENNOU RÝMOU .....
 
Poradil mi to jeden pán, který je vystudovaný doktor přírodovědy a zabývá se ALTERNATIVNÍ LÉČBOU.
 
 
 
Inu poradil mi ŽAMPION SVĚTLÝ,  který se dá sehnat v supermarketech, v zeleninách a v jakémkoliv ročním období.
 
Budeme potřebovat: 1kg syrových bílých žampionů
 
 
Žampiony pokrájíme na cca 0,5-,075cm plátky a USUŠÍME JE PŘI TEPLOTĚ DO 35 stupnů.
Lze i v troubě, ale musíte opravdu hlídat teplotu.
 
 
Pakliže by se žampiony sušily na vyšší teplotu, tak účinné látky se vytratí.
 
Až jsou žampiony zcela usušeny, tak je rozmixujeme a přendáme do ideálně skleněné nádoby.
 




 
 
 
 
Jak se meducína užívá: měsíc, před začátkem alergické sezony, denně jíme jednu čajovou lžičky. Bylo mi doporučeno směs smíchat s jogurtem a nebo si jím posypat jídlo.
 
V samotné pylové sezoně užíváme pouze 10dní v měsíci a to si určujeme sami. Nemusí to být v kuse, ale jde to rozdělit.
 
Zatím jsem tuto léčbu nezkoušela, ale v únoru začínám :-)))
 
Alergii na pyl mám již 23let a žádné léky mi nepomáhají a žádné také neberu, pouze kapky do očí.
 
Této alternativnější léčbě plně důvěřuji, jelikož mi ten samý pan doktor poradil již několikrát a vždy to dopadlo na výbornou :-)))
 
 
Máte také pylovou alergie a jak s ní bojujete, co Vám pomáhá??
 
 
Mějte krásné adventní dny.
 
 
papa E.
 
 
 

 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...