sobota 20. prosince 2014

Další díčí nákupy ... pro radost :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska jsem uskutečnila další nákup jedem z mnoha mých dílčích.
 
Namířila jsem si to do DM drogerie, potom jsem zašla do obchodu VŠE ZA 35 KČ a nakonec jsem nakoukla do LEVNÝCH KNIH.
 

 
A domů jsem si odnesla pár super věcí.
 
 
 Do DM drogerie jsem šla cíleně pro tři věci.
 
Jedním z nich byl i tento  balzám na rty s bambuckým máslem a argonovým olejem pro suché rty, který již mám a jsem s ním naprosto spokojená.
 
Cena 32Kč.
 
 
 
Neodolala jsem slevě sprchových gelů Dermacol Aroma ritual kus za 40Kč.
 
Vzala jsem si novinku s vůní kávy a s hrozny a limetkou.
 

 
Oba naprosto fantasticky voní. Irská káva bude skvělá na zimu a hrozny krásně osvěží třeba na jaře.
 

 
Jessa gel pro intimní hygienu si kupuji ráda a nyní jsem si vzala modrou variantu bez parfemace za 58Kč.

 
Jelikož manželovi dochází šampon na vlasy, tak jsem mu vzla Osvěžující šampon pro muže s vodní mátou a hydratační formulí pro silné a zdravé vlasy z limitované edice za 30Kč.
 
Příliš po mátě nevoní, spíš mi voní tak trochu chemicky, tak uvidíme, jaký bude.
 
 
Hned přes ulici je obchod VŠE ZA 35 KČ, kam občas zajdu.
 
Vzala jsem si vlhčené ubrousky s heřmánkovým výtažkem a 100ks stálo 35Kč, jak jinak.
 
Používám je na otírání předmětů, prachu a rukou.

 
Za výlohou mě zaujaly tyto vzorované legíny.
 
Materiál asi nebude žádná kvalita, ale líbil se mi vzor také maličké kapsičky na bocích.
 
 

 
Na doma si myslím, že je užiju.
 
Vyšli mě na 35Kč.

 
Tento svetr jsem tam nemohla nechat zvláště, když stál pouhých 70kč.

 
Je z příjemného materiálu, ale nejvíc mě oslovila barva.
 
V zádu má ještě kapucu. Už se těším až ho vyperu a vezmu si ho.

 
No a mojí poslední návštěvou byl obchod LEVNÉ KNIHY.
 
 
Pořád jsem nevěděla, co si hodit do košíčku, nic z vánoční dekorace se mi nijak zvlášť nelíbilo a tak jsem si řekla, že svíček není nikdy dost a vzala jsme si tuto malinkou ve skle s vůní jablka a bobulí.
 
Voní krásně po lesních plodech a velice se mi líbí balení, asi ji daruji.
Stála krásných 49 Kč.

 
 
No a jak jste na tom Vy, také si potřebujete občas udělat radost nějakou drobností či potřebnou věcí??
 
Za co rádi a nejčastěji utrácíte???
 
 
Přeji krásný den.
 
papa E.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...