pátek 19. prosince 2014

Bronzer Sleek

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska bych se s Vámi ráda podělila o moje pocity z bronzeru SLEEK BRONZE BLOCK LIGHT, který jsem dostala k nákupu od Petra Lovely Hair.
 

 
Obsahuje 4 matné odstíny a váží 9,3 g.
 


 
Vůbec nepráší a je krásně heboučký. Pigmentace mi přijde naprosto v pořádku.

 
Barvy se do sebe nemísí.


 
Jeho cena je 250 Kč.

 
Příliš ho nepoužívám, jelikož nejsem moc zdatná v konturování, ale když se líčím na speciální situaci, tak po tomto bronzeru velice ráda sahnu.
 
Celkově vzato, Sleek kosmetika je velice kvalitní a její kousky jsou opravdu vydařené. Mohu jen doporučit.
 
 
 
Na bronzer používám tyto dva štětce.
 
Bílý je z řady Petra Lovely Hair a růžový je z Dreslinku.
 
Blíže se na ně můžete podívat zde a zde
 
 
 
A Vy konturujete pravidelně??
Případně budu ráda za tipy na způsob konturování.
 
 
Přeji krásné dny.
 
 
Papa E.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...