úterý 9. prosince 2014

Boj s černými tečkami

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska se s Vámi podělím o to, jak bojuji s černými tečkami a že já jich mám opravdu plnou tvář a rozšířené pory také.
 


Moji oblíbení pomocníci jsou z řady Clearskin od Avonu.
 
Mám s nimi dobrou letitou zkušenost a mohu všem vřele DOPRUČIT.
 
 
Na vyčištěnou pleť naneseme malé množství HLOUBKOVÉHO PEELINKU  a jemně masírujeme a poté opláchneme vlažnou vodou.
Musím přiznat, že tento peeling je lepší než od Garnier článek zde
 
Já po tomto kroku beru do ruky kapesníky a jdu si pleť vyčistit ručně, ale toto nechám na uvážení každého z nás. :-)) Moje pleť je na to za ty roky zvyklá a už ani nerudne.
 
 
ČISTÍCÍ PLETOVÁ VODA PROTI AKNÉ  s obsahem alkoholu je druhým krokem. Na vatový tamponek nanesu přiměřené množství a celý obličej jím vyčistím. Vyhněte se oblasti okolo očí.

 
Tento výrobek používám snad již 16let  a je to opravdu můj Svatý grál a za žádné jiné tonikum bych ho nevyměnila.
 
 
Jako poslední a to třetí krok je nanesení pleťové masky BLACK MINERAL MASK.
Sama maska je zcela černá, zaschne do šedivé, trochu Vám stahne obličej, ale pory do hloubky krásně vyčistí.
 
Toto jsou mí pomocníci v boji s černými tečkami.
 
Máte také své pomocníky??
 
 
Přeji krásné dny.
 
 
papa E.
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...