středa 26. listopadu 2014

Vánoční příprava, aneb jak jsem dělala ADVENTNÍ VĚNEC

 
 

AHOJ, AHOJ,

 

Jelikož se nám blíží první Advent, tak jsem se rozhodla si dopředu připravit adventní věnec, jako každý rok.
Ovšem letos jsem si řekla, že ho nebudu motat z pravých větviček, ale že si ozdobím umělý, který jsem si výhodně pořídila v Levných knihách.
 
 
Tento věnec mě vyšel na 19Kč a jedná se o menší průměr, mají také větší, který stojí 39Kč.
 
Je pravda, že si s ním musíte trochu pohrát a vytvarovat ho do příslušného tvaru, který požadujete, ale mě vyhovuje.
 
Navíc si myslím, že umělý korpus nebo základ je výhodnější do bytu a do teplých místností, protože větvičky a chvojí brzy opadává a popravdě musím konstatovat, že vůně jehličí mi příliš dlouho nevydržela.
 
Prostě jsem se letos rozhodla pro inovaci.
 


Koupila jsem si textilní užší stuhu v galanterii, která stála 40Kč za 5m.
 

 
Tato vínovo-fialová ve mě vzbuzuje pocit Vánoc.
 
 
Od loňska mám tyto ozdůbky, které jsem pořídila v květinářství - toto vše cca za 60Kč.
 
 
Nejprve jsem udělala mašličky na čtyřech stranách věnce, snažila jsem se, aby to bylo symetrické a poté jsem začala dekorovat ozdůbkami. Jde to lehce, nemusíte se bát. Zvládne to i malé dítě.
 

 
 Detail věnce.
 
 


Jediné, co na tomto adventním věnci není možné mít jsou svíčky, protože je není do čeho zapíchnout a obávám se, že by vosk kapal a hrozilo by vznítění ohně a proto jsem je tam ani nedávala.
Raději si čtyři svíčky dám samostatně jinam a budu je postupně zapalovat. Ještě je musím dokoupit.
 

 
 
 
Koupila jsem si také svíčky, které jsem si svázala k sobě a budu je pálit vele věnce, protože so obávám vzplanutí.
 
 
 
 
Svíčky jsem spojila gumičkou a poté obvázala stejnou stužkou, kterou jsem použila na věnec.
 


 
 



Tento věnec který je větší než ten první jsem udělala na dveře pro moji maminku. Ozdobila jsem ho poněkud skromněji. Použila jsem pouze oranžové stahovací mašličky, které jsem pořídila také v Levných knihách kus za 1Kč.
 
Do prostředka věnce jsem zavěsila vánoční hvězdu, také z Levných knih za 29kč.
 

 
 
Maminka si tento věnec pověsí na vchodové dveře.
 
 


Tuto závěsnou hnězdičku jsem také pořídila v Levných knihách za 39Kč a pověsím si jí na vchodové dveře našeho bytu. Pouze jsem vyměnila mašliku za vínovou. Původní bílá se mi tolik nelíbila.
 

 
 
 
No a aby těch věnců nebylo málo, tak ještě jeden jsem udělala na hrob do Prahy pro prarodiče od mého táty.
 

 
Až začne Advent tak se pokusím trochu vydekorovat byt a napíšu Vám o tom článek.
 
Těšíte se také na Vánoce??
 
 
Přeji krásné dny.
 
 
papa E.
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...