sobota 8. listopadu 2014

Recenze řasenky od Essence



AHOJ, AHOJ,

 

 

Dnes Vám přináším mojí recenzi na novinku v řasenkách od společnosti Essence.
 


Řasenka slibuje toto.
řasenka lash princess se speciálním kartáčkem ve tvaru kobry pokryje každou řasu zvlášť- pro větší objem a dechberoucí pohled. obal řasenky je navíc tvarován jako krásné plesové šaty- skutečná princezna.
 


Kartáček je sice na mě trochu malý, ale již po prvním použití jsem byla ohromena.
 

 
 Krásný detail princezny.
 
 
 Alespoň mě tento kartáček udělá naprosto fantastické řasy.
 




Tento produkt se essence skutečně povedl.
 
 
Řasenku pořídíte okolo 95-100Kč v drogériích, ale já ji pořídila u nás v Tescu OC NS.
 


S řasenkou se krásně pracuje, jak na horní řasy, tak i na dolní, což neumí každá řasenka.
 


Tato řasenka se stala mým současným oblíbencem.
 
 
 
 
 



 
Pokusila jsem se Vám vyfotit moje nenalíčené řasy, které nejsou vůbec vidět.
 
 
 
 Řasenka udělá opravdu krásné, husté a dlouhé řasy.
 
 

Rozhodně Vám ji vřele doporučuji na vyzkoušení.
 
 
Mějte pěkný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...