sobota 1. listopadu 2014

Ranní a večerní rutina v péči o pleť




AHOJ, AHOJ,

 
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
Dnes se s Vámi podělím o moji každodenní péči o mou pleť.
 
Každé ráno po vyčištění zubů se vrhám na obličej.
 
 


Používám tyto tři výrobky.
 


Nejprve si opláchnu celý obličej vodou a pak umyji čistícím pleťovým gelem 3 v 1 s výtaky z echinacey a pšeničných klíčků od Avonu.
Napěním a spláchnu vodou.
 


Obličej si osuším a nanesu na něj denní krém s koenzymem Q10 od Ryoru, který právě používám.
 
 


Na závěr použiji deodorant ve spreji s vůní kokos a nektarinka od Balea.
 
Poté je pleť připravena na líčení a pokud jsem doma, tak se nelíčím vůbec.
 
 


Moje každodenní večerní péče se skládá z následujících přípravků a kroků.
 
 


Jako první si odličuji oči. Používám většinou čtyři malé kulaté tamponky, kam si nanesu trochu odličovacího přípravku od Avonu. Vyzkoušela jsem celou řadu odličovacích přípravků na oči, ale tento mi sedí ze všech nejvíce. 100ml se dá v akci pořídit za krásných 59Kč.
 


Poté přichází na řadu micelární voda. Tu nanesu na tři tamponky a setřu jemi obličej.
 
Většinou mi tři naprosto stačí.
 


Na dočištění pleti a očí používám kosmetické ubrousky s vůní grepu od Balea.
 
 


Jako poslední krok, kterým si čistím pleť je nanesení pleťového peelingu na obličej.
Peeling nechám chvilku působit a poté pláchnu a osuším si pleť.
 
 
Oční krém od značky Ryor používám Aktivní sérum na oční okolí s Matrixylem - intenzivní ošetření pleti. Velice příjemný přípravek, jen jsem očekávala, že bude více hutnější. 











 
 
A nakonec si celý obličej a krk natřu nočním krémem s Q10 od Ryoru, který je malinko hutnější, ale krásně se vsakuje a úžasně hydratuje.
 
 
 
Od značky Ryor mám koupené do zásoby další krémy na obličej - nyní z řady Mořské řasy, těším se až je budu moci vyzkoušet.
 
 
 
Tak to je moje denní rutina v péči o pleť. Večer je toho trochu více, ale když se nelíčím, tak použiji pouze micelární vodu a občas peeling.
 
 
 
Přeji Vám krásné podzimní dny.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...