sobota 29. listopadu 2014

Porovnání peelingů na ruce




AHOJ, AHOJ,

 

 

Přeji Vám krásný podzimní den,
 
když začíná být venku chladno a sychravo, nevím, jak Vám, ale mě se dost vysušují ruce a proto ráda používám  PEELING NA RUCE.

No a dnes Vám přináším porovnání dvou peelingů.
 
 
Začnu tím, který jsem dopotřebovala před časem, ale můj manžel byl rychlejší a obal mi od přípravku vyhodil do plastů.
 
 
Toto kombo tří produktů od Mary Kay jsem si kdysi pořídila za nehorázných 1190Kč.
 
Jedná se o trio SATÉNOVÉ RUCE. Obsahuje výživný krém - typu vazelína, krém na ruce, který mi naprosto nevyhovoval a poté peeling na ruce s praktickým dávkovačem.
 
Doma už mi zbyl pouze dávkovač.
 
Když bychom tyto produkty rozpočítali na kus tak peeling na ruce v objemu 150ml vyšel na 397Kč, což by musel být ze zlata.
 
 
Peeling příjemně voněl, dělal svou práci, ale granulky byly na mě příliš drsné a špatně se rozpouštěly.
 
Dopotřebovala jsem ho, protože jsem ho doma měla.
 
JIŽ NIKDY VÍCE BYCH SI TUTO ŘADU NEPOŘÍDILA.
 
 
 
Bohužel je prodejná celá řada. :-(
 
 
 
Jelikož mi peeling docházel, tak jsem si pořídila nový od Avonu z řady Planet Spa 75ml za 67Kč. Když porovnáme balení tak ve stejném množství tj. 150ml by od Avonu vyšel na 134Kč oproti Mary Kay za 397Kč.
 
 
Tento peeling má krásnou konzistenci, nádherně voní a má krásné a příjemné granulky, které se dobře rozpouští a nepodráží mi pokožku rukou, jako ten od Mary Kay.
 
 
Jedná se o vyživující peeling na ruce a nohy s mambuckým máslem. Krémové složení jemně odstraňuje odumřelé kožní buňky a vyhlazuje hrubou a suchou pokožku rukou a nohou. Je dermatologicky a klinicky testován.
 
 
Výrobky řada Avon Planet Spa mám velice ráda a toto byla opravdu TREFA DO ČERNÉHO.
 
Tento produkt MUSÍM JEN A JEN DOPORUČIT.
 
 


 
Již jsem v polovině a musím se poohlédnout po dalším peelingu na ruce, ale nyní nebudu objednávat z katalogu Avon, chci si pořídit nějaký drogérkový produkt.
 
Máte prosím nějaké zkušenosti a typy prosím??
 
Předem děkuji a přeji Vám krásné dny.
 
papa E.
 
 
 
 
 


1 komentář:

  1. Zajímavý článek :-) Já peelingy na ruce nepoužívám, takže bohužel žádný nedoporučím, ale ten od Avonu vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...