pátek 14. listopadu 2014

Porovnání očních stínů Color Tatoo a Avon Exstra lasting




AHOJ, AHOJ,

 

 
Dneska to bude srovnání dvou podobných očních stínů.
 
Bude se jednat o Color Tatoo 24 od Maybelline New York a Extra Lasting Avon.
 
 
 
Tyto stíny snad netřeba představovat. Pořídila jsem si je v Teta drogerii v odstínu 05 - Eternal Gold za 180Kč.
 
 
Překvapilo mě opravdu velké balení. Přijde mi, že je snad ani nikdy nemůžu spotřebovat.
 
 
Barvička je to opravdu krásná, zlatavá a na víčku hází odlesky.
 
 
Pigmentace není vůbec špatná. Jen se mi nedaří stín nanášet štětcem, nejlépe se mi s ním pracuje prstem.
 
Stíny opravdu krásně drží celý den na očním víčku i bez použití báze.
 
Opravdu skvělý výrobek. :-)
 
 
Tyto stíny jsem si objednala ze zvědavosti, abych mohla porovnat.
 
 
Balení není příliš slavné, tady stíny od Avonu ztrácí.
 
 
Mám je v odstínu Totaly Taupe a stály mě v akci 79Kč.
 
 
Stíny krásně drží celý den na očním víčku, ale opět se mi nejlépe nanáší prstem.
 
 
Proti pigmentaci nemohu říct vůbec nic. :-)
 
Balení je menší než u Color Tattoo, což mi přijde lepší.
 
Oboje stíny jsou lehce parfemované a CT mi voní malinko víc.
 
 
 
Já tyto stíny nejčastěji nosím na oku smíchané. Dám zlatavý podklad a nenesu na něj šedý stín, toto je výsledek. Jedná se o nenápadný rozzářený stín. Velice ráda je nosím.
 
 
Máte také zkušenosti s dlouhotrvajícími stíny??:-))
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.

 



2 komentáře:

  1. Taky mám color tattoo i ty stíny od Avonu a jsem s oběma moc spokojená, krémové stíny mám ráda, protože aplikace s nimi je jednoduchá a zvládne ji každý :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejlépe aplikují samotným prstem a ráda je na sebe nanáším a kombinuji. Štětečkem mi to příliš nešlo. :-)) Avon mile překvapil a opravdu vydrží celý den. :-))

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...