neděle 2. listopadu 2014

Oblíbenci za měsíc ŘÍJEN II. část




AHOJ, AHOJ,

 

 
 
Vrhám se na pokračování v oblíbencích za měsíc říjen.
 
 

Nejvíce se mi osvědčily štětce na nanášení líčidel od Lovely hair. Jsou krásně jemné i po umytí a krásně se s nimi líčí. Kvalita je opravdu excelentní, srovnatelná s jinými známějšími značkami a cena  optimální. www.lovelyhair.cz
 

 
 


Nejvíce jsem se líčila paletkou Sleek Divine oh so special, kterou jsem si oblíbila a myslím si, že na podzimní období je naprosto dokonalá. Jeden stín jsem nanesla na celé oko a tmavším stínem jsem si na horním víčku udělala tenkou linku, linky dělané stínem nejsou tak tvrdé a já se v nich cítím mnohem lépe. Nebo jsem občas zvolila kouřové líčení očí. Stíny jsem si objednala na www.lovelyair.cz
 



Paletku od W7 The Buff jsem také používala často, převážně pro její nude odstíny. Ve srovnáním s paletkou od Sleek není tak kvalitní, více práší, ale odstíny mi vyhovují. Můžete si jí pořídit na galaxiepřání.cz
 

 
Nejpoužívanější tvářenkou se stala tato od Sleek, kterou jsem dostala, takže nevím, kde byla a za kolik prořízena.
 
 
 V odstínu Suede 921
 

Tvářenka má krásnou barvu a je výborně pigmentovaná, na podzimní líčení naprosto ideální.
 

 
 
 
Jelikož jsem měla poměrně dost pracovních schůzek a byla jsem dost často ve městě, tak jsem denně používala lesk, který mám v kabelce.
 


Jedná se o lesk od značky Essence v odstínu 15 True Love.
Barvička mi velice vyhovuje, jen ta výdrž by mohla být lepší. Dá se pořídit okolo 65Kč.
 

 
Začalo být venku nevlídno, tak jsem začala nosit můj nový kabátek - alias Parku.



Kabátek je v barvě khaki a koupila jsem ho v CA ve velikosti S.
 

 
 Je příjemně teplý, dostatečně dlouhý, má šikovnou kapucu a spousty kapes. Cena do 1000Kč.


 
Snažila jsem se ho vyfotit na sobě, ale moc se mi to nepodařilo, tak prosím omluvte tyto dvě fotky.
 
 
Longchamp - kabelka
 


Tuto moji cihlovou textilní kabelku s kombinací s hnědou kůží a pozlaceným kovem značky Longchamp jsem v říjnu nosila nejvíce.
 



Je to velice praktická kabelka, střední velikosti a vejde se do ní snad úplně všechno.
Mám ji již 5 let a je to moje jedna z Top kabelek.
 

 
Kabelku jsem pořídila v OC Nový Smíchov v prodejně Beltissimo za cca 3.500,-.
 

Když pracuji z domova a nebo volný čas trávím doma, tak jsem si velice ráda pálila vonné vosky od Yankee Candle a nebo moji svíčku, která už mi vyhořela..... 
 

 
 
 
Jelikož mám nyní zdravotní omezení a mám dietku, tak jsem nejčastěji jedla přírodní maso, ryby se zeleninou a nebo zeleninové salátky.
 
 


Celoročně piji čaj, nejraději mám zelený, bylinkový a také ovocné čaje můžu.
 
V chladnějším období přidávám také mátový a zázvorový.
 

 
 
 
Tak jsem u konce s mými oblíbenci za měsíc říjen.
 
 
Krásný listopadový den přeji.
 
 
papa E.

 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...