sobota 15. listopadu 2014

Nákupy 2Hand




AHOJ, AHOJ,

 

Dneska jsem se na skok stavila v sekáči a pořídila si tři kousky.
 
 
 
Tuto krásnou bundičku jsem tam nemohla nechat. Bude se skvěle hodit na jaro ke kalhotám a nebo i třeba k legínám.
Vyšla mě na krásných 150Kč. Jedná se samozřejmě o koženku. Velikost S.
 
 
Nyní to vypadá, že mou oblíbenou barvou je modrá, ale dá se to tak brát.
Tyto letní šatečky krásného a rafinovaného střihu jsem tam nechat nemohla.
Jsou z krásného heboučkého materiálu a líbí se mi střih alá "čárlstonky". Budou vhodné na letní dny, jelikož jsou neskutečně vzdušné a příjemné na Těle. I délka je příjemná - těsně nad kolena. Já nemám ráda příliš krátké sukně. Necítím se v tom dobře.
Šaty stály krásných 79Kč.
 

 
 
Tuto správnou a velice dobře padnoucí bundičku jsem si také pořídila.
 
 
Bunda má krásný a šikézní střih. Je akorát do pasu.
 

 
Bundička je z nepromokavého materiálu a je od značky Mexx ve velikosti S. Vyšla mě na 110Kč.
 


Já osobně nakupování u sekáčích naprosto zbožňuji. Člověk tam najde opravdu překrásné a skvěle padnoucí kousky. Dost často se mi stává, že jde o nové oblečení s visačkou. Navíc poměr cena kvalita je báječná.
 
Ve svém okolí mám cca 5 skvělých sekáčů, kam čas od času zajdu.
 
 
 
 
Přeji Vám krásné dny.
 
 
papa E.
 
 
 


2 komentáře:

  1. najviac sa mi paci ta prva bunda!

    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, je ještě nová s visačkou :-)) děkuji za pozvání, ráda se zúčastním :-))

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...