čtvrtek 27. listopadu 2014

Make-up, který na mě oxidoval......

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dneska Vám přináším článek o make-upu od Avonu, který na mě oxidoval.
 
Bohužel musím prohlásit, že tento make-up je pro mě PROPADÁK.




 
Jedná se o make-up Avon CALMING EFFECTS, který jsem si pořídila na doporučení několika blogerek.
 
Vyšel mě v akci na 109Kč za 30ml.
 
Dle vzorníku v katalogu jsem si vybrala nejsvětlejší odstín pale pink, který se ukázal, velice světlý na moji pleť.
 
 
Co se týká konzistence a krytí tak bylo střední a hůř se zapracovával do pleti, což mi přišlo, jako nevýhoda.
 

 
 
Zde je vidět, že na mé velice světlé pleti působil dojmem masky.
 

Dávkování pomocí pumpičky, bylo praktické.
 
Samotný jsem ho zkoušela cca 10x na sobě a dalo to veliké úsilí ho řádně do pleti zapracovat. Na pleti mi začal po krátké době OXIDOVAT.
 

 


 
Dala jsem mu ještě šanci a vyzkoušela jsem ho smícháním s BB krémem Matte - Mat od Avonu z řady Solutions.
 
 
Ze začátku mi to přišlo, jako dobrá kombinace, psala jsem na to i článek Zde
 
Zjistila jsem, že to chce čas, abych zjistila, jestli mi tyto produkty vyhovují, či nikoliv.
 
Samotný BB Krém Matte-Mat Solutions jsem také zkoušela na pleti samotný, tem mi malinko pleť vysušoval, ale NEOXIDOVAL.
 
Tím jsem zjistila, že za OXIDACI  může opravdu make-up Calming Effects.
 
Když jsem si make-up pořizovala, tak mě od něj zrazovala jedna známá se slovy "pozor na něj OXIDUJE",  já ho přes to chtěla vyzkoušet.
 
 
 
Značku Avon mám velice ráda, ale tento make-up na moji pleť, která je smíšená NEMOHU DOPORUČIT.
 
 
 
A jaké máte Vy zkušenosti s make-upy od Avonu??
 
 
Krásné dny přeji.
 
 
papa E.
 
 

4 komentáře:

  1. Tak to je snad první negativní recenze, co na tento make-up čtu... Já měla od Avonu jen nějaké vzorečky make-upů, některé mi vyhovovaly, některé ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi máte pravdu, mě to samotnou velice překvapilo, ale skutečně tomu tak bylo....bohužel musel pryč...:-(

    OdpovědětVymazat
  3. To věřím, když ta věc nesedne, tak se nedá nic dělat :-( Tak se mi stalo, že jsem se musela kosmetiky zbavit, i když ji všichni chválili, tak mně prostě absolutně nevyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Bylo mi to opravdu líto, s těžkým srdcem jsem ho dávala pryč, ale docela dlouho mi trvalo, než jsem na tu oxidaci přišla....:-)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...