středa 8. října 2014

YANKEE CANDLE BERRYLICIOUS VONNÝ VOSK DO AROMALAMPY


 

Ahoj ahoj,

 
Krásný večer všem přeji.
 
Ještě mi to dnes nedá a podělím se s Vámi o jeden malý poznatek, bohužel NEGATIVNÍHO CHARAKTERU. :-(
 
 
 
 
Dnes odpoledne jsem si již tradičně zapálila svíčku v aromalampičce a dala tam čtvrtku, ano dávám pouze čtvrtku vosku, mám malou aromalampičku, kam by se ani celý vosk nevešel a přišlo by mi to i neekonomické.
Dala jsem tak čtvrtinu vosku  ve vůni CANDLE BERRYLICIOUS.
Po chvíli utekla z místnosti i naše kočička, manžel začal špačkovat, co je to za smrádek a i já jsem to nevydržela a musela svíčky zhasnout.
 


Vosky jsem nechala ztuhnout a musím je dát pryč, protože tato vůně mě osobně vůbec nevyhovuje. :-((
Zatím všechny moje zakoupené vosky byly báječné, ale tento je výjimkou a  NIKOMU BYCH HO NEDOPORUČILA. Bohužel.
 


 
 



Máte nějakou špatnou zkušenost s touto značkou??
 
 
Krásný a pohodový večer přeji.
 
 
Papa E.


 

2 komentáře:

  1. A jak konkrétně tato vůně voní? Nebo co z ní cítíte? Já o ní zrovna uvažuji...

    OdpovědětVymazat
  2. Vosk má vonět po borůvkách a vanilce, já jsem z toho cítila velice silné aroma typu kadilo a mě toto prostě trhalo nos, ale vím, že jiné bloggerce voněl vosk a pořídila si dokonce i svíčku, hold každému voní něco jiného. Mě nevoněl, ale za zkoušku vosk stojí :-))

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...