pondělí 20. října 2014

Vypotřebováno - kosmetická část




AHOJ, AHOJ,

Tento článek bude o vypotřebovaných produktech z řady kosmetika.
 


Lak na nehty od Avonu jsem nevypotřebovala, spíše mu došla životnost.
BB krém rovněž od Avonu jsem dopotřebovala. Jedná se o zmatňující bb krém, který si míchám se světlým make-upem a zatím mi vyhovuje.
Balzáme Baby Lips mi nevydržel příliš dlouho a ke konci se dokonce ulomil. Dám jim ještě jednu šanci a uvidím.
 


Gelová maska od Avonu s výtažky himalájských bylin mi moc neseděla, znovu bych si jí nepořídila.
Hygienické ubrousky od balea mohu vřele doporučit. Nosím je s sebou v kabelce.
Odlakovaž Ebelin s acetonem mě naprosto vyhovuje.
 



Ano, vyplácala jsem tři sprchové gely.
Ty od Balea já osobně mám velice ráda, ale na mě málo pění, proto taková spotřeba.
Prostřední sprcháč je z Německa z Aldi a mohu vřele doporučit a již mám další balení.
 


Krém na ruce od Avonu je u mě takovou klasikou, kterou si nemohu vynachválit.
Tělové máslo Cien je naprosto fantastické a již mám další nakoupené :-))
Peeling na obličej proti černým tečkám od Garnier opravdu zabírá, ale stojí téměř 170Kč. Nyní zkouším jiný na doporučení jedné blogerky.
 


Pěna do koupele Balea s vůní levandule je naprosto úžasná a mám nové balení.
Šampon od Balea s třešní rychle ubýval, ale plnil svoji funkci.
Další pěna do koupele opět Balea mi tolik nevyhovovala.
 


Tak, to byly moje vypotřebované kosmetické záležitosti :-))
 
 
Krásný pondělní den přeji.
 
 
papa E.





 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...