středa 29. října 2014

Sváteční den ... procházka a Jazz Dock




AHOJ, AHOJ,

 

 

Dnešní sváteční den jsme si s manželem udělali opravdu pěkný.
 
Jelikož krásně přes den svítilo sluníčko, tak jsme dali přednost před dny otevřených dveří různých státních institucí před procházkou.
 
Měli jsme plán jít po procházce do čajovny s kamarádem, ale dopadlo to jinak. :-))
 
Prošli jsme si celý Smíchov a přešli přes most k Tančícímu Domu.
 



Pokračovali jsme po Jiráskově nábřeží k Národnímu divadlu.
 
 


Šli jsme okolo Goethe institutu, což je budova, která rozhodně stojí za povšimnutí.
 



Dále jsme prošli Novou scénou ND na Národní třídu a šli přes Perštýn na Havelský trh.
 



Namířili jsme si to přímo na Staroměstské náměstí.
 
 


Nepřekvapily nás zástupy turistů.
 


Poté jsme se vydali Týnskou uličkou.
 
 


Kde jsme objevili kočičí galerii.
 



Jelikož mi bylo docela chladno, tak jsme se šli podívat do vegetariánského bistra v Týnské ulici.
 
 


Čekalo nás milé překvapení, bistro mělo i ve státní svátek otevřeno.
 
 


Jedná se o samoobslužné bistro, nelenili jsme a něco málo jsme si zakoupili.
 
 





Jídlo samo osobně nám velice chutná a rádi do vegetariánských podniků chodíme.
 
Navíc voda je k tomu zdarma.
 
 
Když přijdete ve "šťastnou hodinku" máte 50% slevu.
 
 



Po občerstvení jsme se vydali dál směr Újezd.
 


Prošli jsme Celetnou ulicí, ke které mám osobní vazby.
 
Můj otec v ní 30 let bydlel a já 4 roky pracovala.
 


Prošli jsem Ovocným trhem, poté Rytířskou ulicí směr Národní třída až ke "Zlaté kapličce"
 


No není to nádhera.
 
Po mostu jsme přešli až na Újezd a autobusem jeli K Andělu.
 
Počkali jsme na kamaráda a vydali se do čajovny, ale cestou jsme potkali Jazz Dock.
 


Rozhodli jsme se, že si uděláme příjemný kulturní večer.
 
 


Při nádherné jazzové hudbě jsme oseděli, poslechli, vypili drink a příjemně se uvolnili.
 


Tento podnik mohu jen a jen doporučit.
Jedná se o báječný podnik na Praze 5, která je pro nás alfou omegou :-))
 
 
 
 
Musím konstatovat, že jsem na Jazzu nikdy nebyla, ale dnešní večer mě přesvědčil, že si čas od času na písně zajdeme.
 
 
 
Jak jste trávili Vy sváteční den??
 
 
 
Krásné podzimní dny.
 
 
papa E.



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...