čtvrtek 9. října 2014

Francouzská verze leča - moje RATATOUILLE








AHOJ, AHOJ,



krásné čtvrteční poledne Vám přeji.
 
Dneska jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o moje dnešní vaření ala VEGE strava.
 
V lednici jsem měla lilek, papriky, rajčata, česnek a cibuli a rozhodla jsem se, že pro manžela k večeři připravím RATATOUILLE.



 Co vlastně je Ratatouille ?
Francouzská verze leča neobsahuje uzeninu ani vejce, zato lahodný lilek a barevné cukety. Loupaná rajčata ­dodají šťávě tu správnou chuť – a tím, že je pomalu podusíte, zajistíte pokrmu ideální hustotu.
 
 
Já tento pokrm peču v troubě na troše olivového oleje.
Nejprve si všechny ingredience tj. v mém případě cibuli, česnek - poctivý domácí od maminky ze zahrádky, papriku, rajčata a lilek nakrájím na takové větší kostky a vhodím do pekáčku a opepřím, solím až na talíři, protože zelenina by pustila příliš mnoho vody a byla by taková blemcavá, což nechci. Troubu předehřeji na 150C - horní i dolní ohřev a nechám dělat.
 


Takto zeleninu peču dle potřeby, ale nebude potřeba více jak 45 minutek.



Hotový pokrm vypadá následovně.
 
Můžete si k tomu uvařit brambory a nebo ho použít jako přílohu k masu.
 
Pokrm vřele doporučuji :-))
 
 
No a jak rádi zpracováváte zeleninu Vy?? :-))
 
 
Krásný čtvrteční den přeji.
 
 
papa E.

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...