čtvrtek 30. října 2014

Předčasný dárek od Jéžíška




AHOJ, AHOJ,

 

 

 

Krásný den Vám všem přeji.
 
 
Dneska jsem dostala předčasný dárek od Jéžíška.
 
 
 


Jedná se o klasickou větší černou koženkovou kabelku přes rameno.
 
 


Taková to klasická kabelka mi chyběla, tak jsem si ji vybrala v katalogu Avon a budu jí mít pod stromeček od našich.
 
 



Kabelka vyšla cca na 430Kč.
 
 



Má zlaté cvoky, což se mi velice líbí.
 
 




Snažila jsem se Vám ji vyfotit s porovnáním k velikosti mé.
 
 



Kabelka bude krásně ladit k mým novým botám.
 
Těším se, až ji prvně vyvětrám.
 
 
 
 
 
Tak to byl trochu nádech blížících se Vánoc.
 
 
 
Mějte krásné podzimní dny.
 
 
 
papa E.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...