středa 29. října 2014

Porovnání krémů na ruce DM verzus Lidl





AHOJ, AHOJ,

 
 
 
Krásný středeční den Vám přeji.
 
Dneska je opravdu typické podzimní chladné počasí.
 
 
Dnes Vám přináším článek, kde budu porovnávat DVA KONCENTOVANÉ KRÉMY NA RUCE.
 
 


První krém na ruce jsem zakoupila v prodejně Lidl na doporučení jedné blogerky.
 
 



Za 75ml jsem zaplatila cca 35kč.
 
Jedná s o SOS koncentrovaný krém na ruce s intenzivní a okamžitou pomocí pro velmi suché a namáhané ruce.
 


Krém má hutnější glycerinovou konzistenci, ale dobře se roztírá a krásně se vsakuje.
Je bez parfemace.
 


Toto je záběr těsně po nanesení.
 
Má praktické malé balení, které se báječně hodí s sebou do batohu nebo do kabelky.
 
Jsem s ním velice spokojena a je mnohem lepší než druhý krém na ruce. Znovu bych si ho ROHOZNĚ POŘÍDÍLA A RÁDA.
 
 



Druhý krém na ruce jsem pořídila v DM drogerii, kterou mám tolik ráda, ale tento produkt mě NEMILE ZKLAMAL.
 





 
 
Balea koncetrovaný krém na ruce má 50ml a stál cca 35Kč. Stejná cena oproti Cien z Lidlu, ale o 25ml menší balení!!!
 
Jedná se o silně koncentrovaný krém s babasovým olejem, který má chránit pokožku rukou před vysoušením i v extrémních podmínkách.
 
 


Krém má opět glycerinovou konzistenci, ale špatně se nanáší a téměř se nevsakuje. Je bez parfemace.
 
 



Toto je záběr těsně po nanesení a je zjevné, že se špatně roztírá :-((
 


Za mě bohužel tento krém od značky balea musí dostal PALE DOLŮ A ROZHODNĚ HO NEDOPORUČUJI!!!
 
 
 
 
Popřeji Vám krásné podzimní dny.
 
 
 
papa E.
 
 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...