čtvrtek 30. října 2014

Podzimní dekorace z dýně




AHOJ, AHOJ,

 

 

Přeji krásný podzimní den.
 
 
Dneska Vám ukáži, jak jsem si podzimně vyzdobila byt pomocí dýně. :-)
 
 


U Vietnamců jsem si pořídila menší dýni za 35Kč. To byla jediná investice, jinak vše máte doma.
 
 



Na dlabání jsem použila menší ostrý nožík, polévkovou lžíci a klasickou škrabku na brambory.
 
 


Nejprve jsem odřízla vršek, abych se mohla pustit do samotného dlabání.
 


Takto jsem dýni vydlabala. Ještě jsem dočistila pomocí lžíce.
 



Vnitřní dužina se bohužel nedala použít, tak šla do bio odpadu.
 
 


Pomocí škrabky na brambory jsem vyřízla kulatá očka, nožíkem jsem vyřízla nosík a také pusinku.
 
 



No a toto je naše finální podzimní výzdoba.
 
 







Mě se tato moje výzdoba velice líbí a jsem a dělá mi radost.
 
 
Jen bych ráda podotkla, že dýni jsem dlabala poprvé v životě.
 
 
 
 
 
Přeji Vám krásné dny.
 
 
 
papa E.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...