středa 8. října 2014

Oční krém Ryor

Ahoj, ahoj,

 
zdravím Vás ve středečním dni, které je takové uplakané.
 
  • Dneska bych se s Vámi ráda podělila o nákup očního krému z e-shopu značky Ryor. Českou kosmetickou značku Vám jistě nemusím představovat.



  • Rozhodla jsem se, že vyzkouším oční krém. Vybrala jsem si AKTINÍ SÉRUM NA OČNÍ OKOLÍ S MATRIXYLEM - Intenzivní ošetření pleti.



  • Lahvička je to plastová a má pumpičku, kterou si aplikujete přípravek na prst.
  • Krém není výrazně parfemovaný, za což jsem ráda, jelikož mám velice citlivé oči a jen tak některý oční krém my nesedí. Většinou mě pálily.



  • Krém se dobře roztírá a krásně hydratuje, nezanechává pokožku mastnou a nelepí se.

 
 
  • Krém má obsah 30 ml a vyšel mě na 181Kč.
 
 
 
 
Máte také rádi produkty značky Ryor?? Jaké přípravky mi můžete doporučit a kterým se mám naopak vyhnout??
 
Krásné dny přeji :-))
 
Papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...