úterý 14. října 2014

Oblíbenci z řady dekorativní kosmetiky :-)))



Ahoj, ahoj,

 
 
Dneska mi to zase nějak píše, tak je tady jeden a poslední článeček o mojich oblíbencích z řady dekorativní kosmetiky.
 

 
 


Nyní nejvíce používám na tonování pleti dva přípravky, které jsem si musela smíchat dohromady.
Jedná se tedy o BB Matte a Make-up calming effects v odstínu pale pink vše Avon. Tento mix mi vyhovuje a krásně koresponduje můj ton pleti.
 

 
 
Jako korektor používám již několik řadu let make-up MacFactor Pan Stik v odstínu 12. Je v tyčince, krásně tuhý a ráda si ho nanáším štětečkem.
 
 
 
 
Na úpravu obočí se velice osvědčila sada od značky Essence  - jedná se o stín na obočí a fixuji to průhlednou řasenkou od Miss Sporty Just Clear Mascara.
 


Moje oblíbená paletka očních stínů od značky Sleek Oh so special 658
 
 
 


Pak už jen tvářenka od stejné značky Sleek suede 921 je nej na podzim.
Na celé oční víčko dám jeden stín a nebo i kouřové stíny na večer zvolím a pak mám ráda si udělat horní linku tmavším stínem :-)) mě vydrží opravdu celý den.
 

 
Make-up nebo bb krém ráda nanáším štětci.
 


Tak to jsou moji oblíbenci. Není jich mnoho, ale mě to vyhovuje a cítím se v tom velmi dobře.
 
Korektor se dá použít i jako báze pod oční stín, ale tato paletka to tolik nepotřebuje.
 

 
 
 
Krásné podzimní dny Vám přeji.
 
 
papa E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...