úterý 28. října 2014

Nutné podzimní nákupy



 




AHOJ, AHOJ,

 

Přeji Vám krásné sváteční dopoledne.
 
 
Včera jsem vyrazila na cílené podzimní nákupy, jelikož mě opustily mé podzimní botky.
 
 
Prošla jsem krámy s obuví a nakonec si vybrala v prodejně Humanic hnedka vele OC Nový Smíchov.
 


Měla jsem docela jasnou představu, jaký typ bot bych si ráda pořídila.
 


Nakonec jsem si vybrala tyto kotníčkové černé krásky.
 


Boty jsem našla v docela zastrčeném outletovém koutku, kterého jsem si nikdy před tím nevšimla.
 


Měli mojí velikost, za což jsem hned jásala. :-))
 



Jedná se tedy o kotníčkové botky typu "koně". Jsou koženkové s postranní gumou.
Jsou rovné, jak jinak u mě.
 


Boty stály 1.599,- Kč a pořídila jsem si k nim i vložky do bot.
Jsou malinko zateplené, takže na podzim a jaro naprosto ideální.
Už se těším, až je dneska vyvětrám.
 
 


Nedávno jsem se sešla s takovou milou paní, původně se jednalo o rize pracovní schůzku.
Paní dělá poradkyni pro kosmetickou značku Oriflame a sdělila mi, že jsem typický PODZIMNÍ TYP a že se ke mě hodí zemité a zlaté tony.
 
Ihned jsem stříbro odložila a začala nosit žluté zlato a dokoupila si i nějakou tu bižuterii.
 




 
 


No a jediné, co mi jako doplněk chybělo, byly hodinky ve zlaté barvě.
Já bez hodinek nedám ani ránu.
 
 


Koukala jsem převážně po internetu a stále si nebyla jistá, zda-li si mám nějaké objednat.
Až v neděli jsem za výlohou jednoho 2handu objevila tyto.
 


Tyto hodinky jsou pořízeny sice ze 2handu, ale jsou naprosto nové a nenošené.
Měla je i ve stříbrné barvě, ale tyto zlaté byly poslední.......čekaly tam na mě :-))
 


Jedná se o no name značku Geneva a vyšli mě na krásných 245Kč. No nekupte je.
 
 



Milá paní v krámku mě upozornila, že baterka vydrží rok, což si myslím je optimální.
 
Mám z nich opravdu radost. :-))
 
 
 
Tak to byly moje včerejší nekosmetické nákupy.
 
 
Pěkné sváteční dopoledne.
 
 
 
 
papa E.





 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...